Octalarm Connect prijsstijging en gewijzigde algemene voorwaarden

Door de sterk verhoogde inkoopkosten voor GSM en VoIP/SIP bellen en de stijgende kosten voor het onderhoud en het in de lucht houden van de 24/7 bewaakte Adésys servers, zijn wij genoodzaakt de prijs van Octalarm Connect vanaf januari 2022 te verhogen naar € 14,95 per maand. Het gebruik van het portaal (https://portal.octalarm.com) en de app 'Adesys Alarm' blijven gratis.

Naast de prijsstijging zijn ook de algemene voorwaarden Octalarm Connect aangepast. Wij zetten de belangrijkste wijzigingen voor u op een rijtje.

Doorvoeren van prijsstijgingen

Wij zijn slechts 1x per jaar gerechtigd de prijs te indexeren. Een eventuele prijsstijging dienen we altijd minimaal een maand van te voren aan te kondigen.
Zie artikel 6 van de algemene voorwaarden Octalarm Connect

Onderhoud, storingen en beschikbaarheid

In de gewijzigde algemene voorwaarden Octalarm Connect zijn nu duidelijke richtlijnen opgenomen over onderhoud, hoe te handelen bij storingen en de gegarandeerde beschikbaarheid van het platform. Hiermee is duidelijkheid ontstaan over wat u als klant kunt verwachten van deze all in dienst.
Zie artikel 11 en 12 van de algemene voorwaarden Octalarm Connect

Fair use

Helaas hebben wij de afgelopen 2 jaar geconstateerd dat Octalarm Connect niet altijd wordt aangewend voor normaal zakelijk gebruik. Aangezien we werken met een vast tarief (flat fee), zijn wij genoodzaakt een fair use in te stellen. De fair use binnen Octalarm Connect wordt gemeten over een gemiddelde van drie maanden, om incidenten niet direct tot afsluiting te laten leiden. 
Zie artikel 15 van de algemene voorwaarden Octalarm Connect

Download gewijzigde algemene voorwaarden Octalarm Connect

Terug naar overzicht