“Het is een heel betrouwbare, degelijke en bedrijfszekere alarmmelder".
Product: Octalarm-Touch
Branche: Industrie
Met de Octalarm-Touch krijg je waar voor je geld
Soms is er nog wel even een extra toelichting nodig om klanten te overtuigen om voor de Octalarm-Touch te kiezen. “Want”, zo stelt Eric Janssen, servicemanager bij Voets Installaties, “er zijn goedkopere alternatieven op de markt. Maar dit is mijns inziens wel echt de beste keuze. Goed doordacht en goed doorontwikkeld. Zo’n investering doe je bovendien voor jaren. Met dat verhaal kiezen de meeste klanten toch voor dit product van Adésys en daar krijgen ze geen spijt van.”
Voets Installaties in het Limburgse Kelpen-Oler is specialist in de aanleg van tankinstallaties en in het bijzonder brandstoftankinstallaties. Het bedrijf neemt daarbij het gehele project vanaf scratch voor zijn rekening: advies, ontwerp, vergunningsaanvraag, bouw, installatie en inrichting. En na de oplevering wordt ook de service en het benodigde onderhoud verricht. “Wij zijn echt een totaalleverancier”, licht Janssen toe. “Opdrachtgevers zijn oliemaatschappijen als Avia, BP, Total en Tamoil, maar ook busmaatschappijen, transporteurs en taxibedrijven die een eigen tankstation willen.” Voets Installaties telt zo’n veertig medewerkers en maakt sinds 1 januari 2023 deel uit van de FOJA Groep.
Veel pluspunten
Eric Janssen werkt al ruim twintig jaar bij Voets Installaties en weet niet beter of Adésys is een vaste partner. Hij vertelt dat ze verschillende varianten van de Octalarm afnemen. “In Nederland is het verplicht om onbemande tankstations te voorzien van een branddetectiesysteem. Dat systeem moet alarmeren als er een te hoge temperatuur in de pompen gedetecteerd wordt of als er op de noodstop wordt gedrukt.” De servicemanager is enthousiast over de Octalarm-Touch van Adésys. Hij beschrijft het als een goed doordacht product met veel pluspunten. “Het is een heel betrouwbare, degelijke en bedrijfszekere alarmmelder. Als bijvoorbeeld de noodaccu dreigt leeg te raken, dan krijg je daarvan een melding, zodat je daar nooit door overvallen wordt als er ooit een stroomstoring mocht optreden. Het is ook fijn dat je via de Adésys app een melding kunt ontvangen. En dan zitten er nog veel meer opties op, maar die gebruiken wij – lees: onze klanten – lang niet allemaal.”
Proactieve aanpak
Niet alleen het product van Adésys, ook het contact met het bedrijf stemt tot tevredenheid. Janssen is blij met de korte lijnen en de proactieve aanpak. “Zij weten hoe belangrijk het is om snel in actie te komen. Wij zijn een relatief klein bedrijf en dat is Adésys ook. Daardoor begrijpen we elkaar gewoon goed.”